Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Forumindex  • Verhalen, gedichten en andere teksten  • Reacties

Registreren

Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Lucky's Corner

De auteurs lezen graag je mening over hun bijdragen!

Plaats een reactie

Bericht Lucky's Corner door Marko » woensdag 23 december 2015 22:38

Hallo Lucky,

Vanavond aan je kerstverhaal begonnen en ... het smaakt naar meer.
Kritiekpuntje: als je dit verhaal nog een keer bewerkt, probeer de dialogen meer passend te maken. Nu is het straattaal, jongerentaal, schrijftaal en gezwollen taal door elkaar.
Qua kerstgedachte is het verhaal geslaagd, ik mis alleen de drie wijzen uit 't oost'n ;-)

Succes ermee,

Marko

Marko
Heeft Bedankt: 140 keer
Ontvangen Bedankjes: 934 keer
Bericht NIEUW VERHAAL door Lucky Eye » vrijdag 26 mei 2017 15:23

Beste Lezers!

Eindelijk ... eindelijk is het dan zover dat ik kan aankondigen dat er een nieuw verhaal aan gaat komen. Geen mitsen en maren meer maar ... echt een nieuw verhaal.

Op vrijdag 9 juni 2017 zal ik het eerste hoofdstuk van 'Morgenster' publiceren.

Het is een flink zware 'bevalling' geweest. Maar ... zo schijnt het bij mij te moeten ... Het idee voor dit verhaal was er al heel erg lang maar voordat ik het dan zover heb dat het gepubliceerd kan worden ... Een hele toer. Vaste lezers als jullie weten de reden daarvoor.

En natuurlijk wil ik dat alles ook goed is. Perfect hoeft niet. Goed is goed genoeg maar echte stommiteiten moeten wel uit de tekst gehaald zijn. En het is mijn eigen keuze om dat meestal allemaal zelf te doen.

Sommige lezers zullen willen wachten tot alle hoofdstukken online staan maar ... hoeveel het er precies gaan worden weet ik nog niet. De meeste hoofdstukken zijn uitgeschreven en gecontroleerd maar het eind van het verhaal moet ik nog gaan schrijven. Met de publicatie van 1 hoofdstuk (ik weet dat het weinig is) per week geef ik mezelf ruim de tijd om ook dat afsluitende gedeelte van het verhaal goed af te maken.

Groeten,

Lucky Eye

Lucky Eye
Ontvangen Bedankjes: 101 keer
Bericht Re: Lucky's Corner door Malu » zondag 04 juni 2017 23:44

Wauw! Wat leuk dat er weer een verhaal van je komt! Ik ga het verhaal zeker volgen en kijk nu al uit naar het eerste deel.

Heel veel succes met schrijven van het einde. Ik ben benieuwd!

Groetjes Malu

Malu
Heeft Bedankt: 57 keer
Ontvangen Bedankjes: 2 keer

Plaats een reactie

Terug naar Reacties