Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Forumindex  • Verhalen, gedichten en andere teksten  • Reacties

Registreren

Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Reacties op 'Aan de andere kant...'

De auteurs lezen graag je mening over hun bijdragen!

Plaats een reactie

Bericht Re: Reacties op 'Aan de andere kant...' door Michael87 » zondag 23 augustus 2015 08:58

Dag allemaal,

Net als Victor zijn gevoelens voor Manuel een beetje onder controle heeft en vriendschappelijk met hem om kan gaan zonder meteen elke keer helemaal van slag te zijn, komt Satan met zijn volgende aanval. Althans, zo voelt Victor het....
Nieuwsgierig wat er gebeurt? Lees het in deel 10.

Veel plezier!

Groet,
Michael

Michael87
Heeft Bedankt: 45 keer
Ontvangen Bedankjes: 104 keer
Bericht Re: Reacties op 'Aan de andere kant...' door Michael87 » zondag 06 september 2015 08:52

Dag allemaal,

Victor is danig van slag door Ruben's bekentenis. Hoe reageert Manuel eigenlijk op het verhaal van Ruben en Sjoerd?
Veel leesplezier met 'Aan de andere kant' deel 11.

Groet,
Michael

Michael87
Bericht Re: Reacties op 'Aan de andere kant...' door Michael87 » zondag 20 september 2015 07:42

Dag allemaal,

Aan de andere kant, deel 12. Nu Victor weet hoe de vork in de steel zit bij Manuel, zoekt hij overal iets achter. Is de wens de vader van de gedachte of heeft Vic het toch bij het rechte eind en daagt Manuel hem uit?

Veel leesplezier!

Groet,
Michael

Michael87
Bericht Re: Reacties op 'Aan de andere kant...' door Grensgeval » zondag 20 september 2015 22:54

Zo dan Michael :(
Wat een domper in de eerste regels van dit deel zeg.
Denken we eindelijk komt het goed tussen de 2.
Blijkt het een droom te zijn. :D

Als ik dit verhaal 3 weken geleden had gelezen had ik gereageerd: man grijp je kans ook al is het overspel.
Nu zou ik het opeens wel erg vinden.
Simpelweg om dat ik een soort gelijk iets in de directe familie aan de hand heb.
Mijn broertje en zijn vrouw en zij heeft overspel gepleegd.
En ik zie hoe me broertje er aan onder door gaat.
Voor de kids is er nu besloten dat alles snel word geregeld en ze samen voor 50% co ouderschap gaan en ieder een kind inschrijft op hun nieuwe huis. :-|

Maar om de 2 weken kijk ik weer uit naar jou nieuwe deel van het verhaal.
Het is net als andere ook al zegen zo uit het leven gegrepen.
Het is als of het live gebeurd.
Ga vooral zo door. 8-)

Grensgeval
Heeft Bedankt: 119 keer
Ontvangen Bedankjes: 5 keer
Bericht Re: Reacties op 'Aan de andere kant...' door Michael87 » zondag 04 oktober 2015 08:42

Dag allemaal,

Aan de andere kant deel 13. Victor ontdekt waarom Manuel zo met hem flirt en schrikt zich kapot! Grijpt hij zijn kans of slaat hij op de vlucht?

Veel leesplezier!

@ Grensgeval: Dank voor je compliment. Op mijn beurt gaat mijn dank uit naar één van de lezers van dit forum die mij, heel eerlijk en open, alles verteld heeft over zijn leven als getrouwde homo. Had hij dat niet gedaan, dan had ik dit verhaal nooit zo levensecht kunnen schrijven. Niet dat dit zijn verhaal is, zeerzeker niet, maar met name Victor's innerlijke strijd, zijn manier van denken en redeneren, etc. had ik zelf niet kunnen verzinnen zonder de imput van deze lezer.

Groet,
Michael

Michael87
Bericht Re: Reacties op 'Aan de andere kant...' door Michael87 » zondag 18 oktober 2015 09:20

Dag allemaal,

Aan de andere kant, deel 14. Victor schrikt zich rot als hij zich realiseert dat Manuel vermoedt dat hij homo is. Ineens weet hij zeker dat de jongen met hem flirt en dringt tot hem door dat hij daar niet tegen opgewassen is. Neemt hij Ruben en Sjoerd in vertrouwen of rijdt hij terug naar huis?

Veel leesplezier!

Groet,
Michael

Michael87
Bericht Re: Reacties op 'Aan de andere kant...' door Michael87 » zondag 01 november 2015 09:17

Dag allemaal,

Aan de andere kant, deel 15. Het is zover, Ciska en Vic gaan samen weg voor hun trouwdag. Ciska is onder de indruk van Vic’s verrassing maar heeft zelf ook nog wat in petto. Weet Vic dat te waarderen of is al haar moeite voor niks geweest?

Veel leesplezier!

Groet,
Michael

Michael87
Bericht Re: Reacties op 'Aan de andere kant...' door Michael87 » zondag 15 november 2015 09:21

Dag allemaal,

Aan de andere kant, deel 16. Eindelijk is het zover, Vic en Manuel gaan op tournee. Gaat het Vic lukken Manuel op afstand te houden of wordt de situatie langzamerhand onhoudbaar voor hem?

Veel leesplezier!

groet,
Michael

p.s. voor lezers die het interessant vinden, op het forum van Oliversverhalen en op mijn eigen site staan een aantal interessante reactie op dit verhaal.

Michael87
Bericht Re: Reacties op 'Aan de andere kant...' door Michael87 » zondag 29 november 2015 11:50

Dag allemaal,

Aan de andere kant, deel 17. Vic haalt zich van alles in zijn hoofd maar is dat ook wat Manuel wil? Trekt Victor eindelijk de stoute schoenen aan en geeft hij toe aan zijn gevoelens of durft hij de eerste stap niet te zetten?

Veel leesplezier!

Groet,
Michael

Michael87
Bericht Re: Reacties op 'Aan de andere kant...' door Michael87 » zondag 13 december 2015 08:40

Dag allemaal,

Aan de andere kant, deel 18. Victor voelt zich dolgelukkig nu Manuel zijn gevoelens blijkt te beantwoorden. Maar voelt hij zich ook nog zo gelukkig als hij de volgende ochtend naast een nog slapende Manuel wakker wordt of krijgt hij spijt?

Veel leesplezier!

Groet,
Michael

Michael87

Plaats een reactie

Vorige
Volgende

Terug naar Reacties