Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Forumindex  • Verhalen, gedichten en andere teksten  • Reacties

Registreren

Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Reacties op Steven

De auteurs lezen graag je mening over hun bijdragen!

Plaats een reactie

Bericht Re: Reacties op Steven door Michael87 » zaterdag 20 september 2014 14:21

Hoi Hidde,

Ik heb Steven nog een keer helemaal vanaf het begin gelezen en dan valt me op dat de situatie waarin Steven zit, wel erg beroerd is. Wat me verbaast, is dat zijn school, hoewel de drie daders geschorst zijn, geen moeite lijkt te doen om hem te helpen. Ik zou toch denken dat een school toch op z'n minst moeite zou moeten doen eens een gesprek met hem aan te gaan of misschien zelfs wel een instantie als jeugdzorg inschakelt... Hopelijk gaat het snel de goeie kant op met Steven want zo heeft hij ook geen leven.

De dagboek vorm blijf ik erg leuk vinden!

Groet,
Michael

Michael87
Heeft Bedankt: 45 keer
Ontvangen Bedankjes: 104 keer
Bericht Re: Reacties op Steven door Hidde96 » zaterdag 20 september 2014 23:20

Michael87 schreef:Hoi Hidde,

Ik heb Steven nog een keer helemaal vanaf het begin gelezen en dan valt me op dat de situatie waarin Steven zit, wel erg beroerd is. Wat me verbaast, is dat zijn school, hoewel de drie daders geschorst zijn, geen moeite lijkt te doen om hem te helpen. Ik zou toch denken dat een school toch op z'n minst moeite zou moeten doen eens een gesprek met hem aan te gaan of misschien zelfs wel een instantie als jeugdzorg inschakelt... Hopelijk gaat het snel de goeie kant op met Steven want zo heeft hij ook geen leven.

De dagboek vorm blijf ik erg leuk vinden!

Groet,
Michael

Hoi Michael,

Als toekomstig docent heb ik kennis genomen van wat een school en de docenten verplicht zijn te doen, met betrekking op mishandeling. Een school is verplicht melding te doen bij jeugdzorg als ze ook maar de indruk hebben dat iemand word mishandeld thuis. De school van Steven heeft er niet zo erg veel oog voor en de pesters van hem weten het zo te doen dat zeniet gepakt worden of dat er geen getuigen zijn die de waarheid willen vertellen, te bang om dat te doen. Vandaar dat de school er niet zoveel aan doet, ze kunnen niet zo veel. Ben wel blij dat je de vorm leuk vind!

Groetjes, Hidde

Hidde96
Heeft Bedankt: 1 keer
Ontvangen Bedankjes: 9 keer
Bericht Re: Reacties op Steven door Grensgeval » zondag 28 september 2014 00:54

Beste Hidde

is dit verhaal een verzonnen verhaal of een waar gebeurd verhaal / uit het leven gegrepen(wat op zich ook kan)

Grensgeval
Heeft Bedankt: 119 keer
Ontvangen Bedankjes: 5 keer
Bericht Re: Reacties op Steven door Hidde96 » zondag 28 september 2014 19:35

Grensgeval schreef:Beste Hidde

is dit verhaal een verzonnen verhaal of een waar gebeurd verhaal / uit het leven gegrepen(wat op zich ook kan)

Het is grotendeels verzonnen, sommige punten zijn waargebeurd of zijn ze deels gedachten en waargebeurd.

Hidde96
Bericht Re: Reacties op Steven door Grensgeval » maandag 29 september 2014 01:04

Ik vroeg dat namelijk om dat ik er ergens iets in herken
Zeker de thuis situatie

Niet in mijn eigen geval maar van een goede ex kennis
Dus vandaar
Nu hoop ik dat jou verhaal wel goed afloopt

Grensgeval
Heeft Bedankt: 119 keer
Ontvangen Bedankjes: 5 keer
Bericht Re: Reacties op Steven door Hidde96 » maandag 29 september 2014 22:03

Grensgeval schreef:Ik vroeg dat namelijk om dat ik er ergens iets in herken
Zeker de thuis situatie

Niet in mijn eigen geval maar van een goede ex kennis
Dus vandaar
Nu hoop ik dat jou verhaal wel goed afloopt

Hoi Grensgeval,

Ik kan me voorstellen dat het voor die ex kennis van jou best lastig is geweest om door te maken, zoiets wens je niemand toe.

Mijn verhaal, zowel het verzonnen verhaal als mijn eigen verhaal, lopen goed af. Ik heb een moeilijkere tijd voor mijzelf doorgemaakt waarin ik vrienden kwijt raakte en degene die ik leuk vond er met een vriend van mij vandoorging maar nu gaat het weer stukken beter!

Hidde96
Bericht Re: Steven door Hidde96 » maandag 29 december 2014 01:34

Hoi iedereen,

Het is weer een tijdje geleden sinds dat ik voor het laatst van mij heb laten horen hier. Ik was erg druk met een heleboel dingen, met school , stage en rijlessen. Ik ben niet erg veel verder met Steven dan het hoofdstuk dat ik als laatste heb gepost. Nu is het zo dat ik het verhaal nooit af heb gemaakt vanwege veel kritiek op mijn verhaal op een andere site en hierdoor ben ik vast geraakt en had ik geen zin meer om verder te schrijven. Na even met een andere schrijver van hier gepraat te hebben had ik niet erg veel ideeën voor een nieuw verhaal en heb dit nog steeds niet echt. Ik kan het best proberen maar weet niet hoeveel tijd dit gaat kosten en over hoe lang ik dus dat verhaalga posten. Ik wou jullie allen die af zaten te wachten wel even een berichtje sturen zodat jullie weten hoe en wat.

Bij deze bedankt voor het lezen van Steven en wie weet tot een volgend verhaal!

Groetjes,
Hidde

Hidde96
Bericht Re: Reacties op Steven door Marko » maandag 29 december 2014 19:19

Hidde,

Als je durft en zin hebt, zou ik het leuk vinden als je probeert Steven af te maken. Je hebt in de eerste hoofdstukken voldoende aangestipt om er iets leuks, spannends, interessants van te maken waar jij trots op kan zijn.

Goed 2015 gewenst

Marko
Heeft Bedankt: 140 keer
Ontvangen Bedankjes: 934 keer
Bericht Re: Reacties op Steven door Hidde96 » maandag 29 december 2014 23:26

Marko schreef:Hidde,

Als je durft en zin hebt, zou ik het leuk vinden als je probeert Steven af te maken. Je hebt in de eerste hoofdstukken voldoende aangestipt om er iets leuks, spannends, interessants van te maken waar jij trots op kan zijn.

Goed 2015 gewenst

Ik zal mijn best gaan doen om het verhaal te herschrijven vanafmijn laatste hoodstuk. Ik hoop dat ergens in de komende weken te kunnen posten als mijn stage, school en rijlessen het toe laten natuurlijk ;)

Hidde96

Plaats een reactie

Vorige

Terug naar Reacties