Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Forumindex  • Verhalen, gedichten en andere teksten  • Reacties

Registreren

Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Reacties Geloof, hoop & liefde

De auteurs lezen graag je mening over hun bijdragen!

Plaats een reactie

Bericht Re: Reacties Geloof, hoop & liefde door Michael87 » dinsdag 23 september 2014 12:24

Dag allemaal,

Vandaag heb ik het laatste deel van Geloof, hoop & liefde geplaatst waarin Thomas afscheid neemt op school en ik een oude bekende tegen het lijf loop die het me nog even heel moeilijk maakt.
Nieuwsgierig? Lees het in deel 19!

Vind je het fijn om dit verhaal en andere verhalen van mij, op je eReader te lezen? Download dan de ePub bestanden op de inhoudspagina van de verhalen op Michael's verhalen. Het ePub bestand van Geloof, hoop & liefde vind je hier.

Het verhaaltje dat Annet bij het afscheid van Thomas voorleest, heet 'Koning & Koning'. Wil je er meer over weten of wil je het boekje bestellen, kijk dan eens op de site van Koning & Koning.

Groet,
Michael

Michael87
Heeft Bedankt: 45 keer
Ontvangen Bedankjes: 104 keer
Bericht Re: Reacties Geloof, hoop & liefde door Hidde96 » zaterdag 27 september 2014 23:26

Hoi Michael,

Ik wou je toch nog even een berichtje sturen hier, n.a.v. de laatste hoofdstukken van GHL. Ik heb er van genoten en ik vind dat je er een mooi einde aan heb genaakt, bij het graf van Annemarie. Erg ontroerend. Ik ben blij voor je dat je leven zo gelopen is, uiteindelijk. En ik ben blij voor je dat je nu zo gelukkig bent met Nicholas en met Thomas, dat verdien je!

Hidde.

Hidde96
Heeft Bedankt: 1 keer
Ontvangen Bedankjes: 9 keer
Bericht Re: Reacties Geloof, hoop & liefde door PieterPaul » dinsdag 24 februari 2015 15:03

hallo, ik heb nu alles achter elkaar gelezen, heerlijk en ontroerend, bedankt, PP

PieterPaul

Plaats een reactie

Vorige

Terug naar Reacties