Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Forumindex  • Verhalen, gedichten en andere teksten  • Reacties

Registreren

Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Reacties op Marko's verhalen

De auteurs lezen graag je mening over hun bijdragen!

Plaats een reactie

Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Marko » zondag 27 november 2016 09:18

Twee dingetjes:

1: Nu voor mij het einde in zicht komt met nog twee hoofdstukken te schrijven, ben ik op zoek naar mensen, die nog een keer heel kritisch door de tekst willen gaan. Wie heeft in de komende weken of kerstvakantie tijd en zin om een paar losse hoofdstukken opnieuw te lezen en aan te geven waar de tekst minder prettig wegleest of waar er nog spel-, stijl- en taalfouten opduiken? Of wat je verder opvalt?
Let op: het gaat niet om het hele verhaal, echt om een paar hoofdstukken.
Ik kan alleen met liefde betalen of netter uitgedrukt: wie meewerkt, krijgt het verhaal over enkele maanden een persoonlijke versie als e-boek gratis en voor niets in de mail, wanneer het bij bol.com verschijnt.

2: Met Florian, Over de Grens en Familie?Familie! is het onderwerp 'onverwachte familie' wel voldoende uitgemolken ... eh ... afgesloten. Heeft iemand nog wensen of ideeën voor een volgend verhaal? Dingen, die je tot nu toe niet bent tegengekomen en erover wilt lezen? Of dingen, die je al kent, maar mij wel toevertrouwd om er een aparte draai aan te geven?

Reageer hier of per mail (dat is die gele knop met een envelopje)

Marko
Heeft Bedankt: 139 keer
Ontvangen Bedankjes: 934 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Michielvw » zondag 27 november 2016 23:17

Hi Marko,

Ik volg Florian al zolang als het door jou geschreven wordt en zou je hier graag bij helpen. Op welk termijn zou je input terug verwachten? Ik ben momenteel wat druk op het werk en met klussen in huis, maar verwacht dat het vanaf januari rustiger zal worden. Kijk maar of dat voor jou past. Is het mogelijk om de tekst in Word format te ontvangen? Dat is handig met redigeren.

Ik hoor wel!

Groet Michiel

Michielvw
Heeft Bedankt: 84 keer
Ontvangen Bedankjes: 2 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Marko » maandag 05 december 2016 21:23

Hallo Michiel,

Je hebt al bericht, maar voor de volledigheid ook hier. Retour graag eind januari, eerder mag ook. Bij deze omvang moet ik zelf tijd reserveren om alle op- en aanmerkingen te verwerken. Ik ben van de open-bestandsformaten, dus OpenOffice en dat kan elke tekstverwerker aan, Apple / MicroSoft / GoogleDocs / Whatever. Redigeermodus aan en typ overal bij wat je opvalt of voor mijn part een anekdote, als je iets herkent - doe ik zelf ook vaak genoeg.

Voor anderen: ik zoek nog ongeveer 3 of 4 mensen. Het hele verhaal deel ik in brokken op, zodat het niet teveel tijd en moeite kost, er zijn al drie mannen aan de slag (en ik ben zo vreselijk blij dat hier vooral mannen en jongens meedoen. Dat werkt toch sneller dan met vrouwen * kuch * vooroordeel bevestigend? discriminnerend? ik geef het allemaal toe)

Eind januari is het verhaal hier nog lang niet klaar. Ik weet nog niet precies wanneer het einde komt, met het huidige tempo en nog een pauze eind april-begin mei valt het mooie woordje 'EINDE' ergens in de zomervakantie. Of iets eerder. Geen idee eigenlijk.

Groet,

Marko

(die een ontzettende hekel aan het gezeik over Zwarte Piet heeft gekregen en alleen al daarom zin heeft in een kort verhaal met een echte roetveegpiet, een echte kanariepiet en een grote zak ... een roede ... een staf ... een stoomboot, waarvan de motor op volle kracht heen en weer stampt - Sinterklaas is helemaal geen kinderfeestje, het is een dubbelzinnige aanmoediging uit de middeleeuwen om nu kindertjes te maken, zodat ze in de zomer worden geboren en daarmee goede overlevingskansen hebben om de toen nog koude winters te overleven)

:D

Marko
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Marko » zondag 05 februari 2017 17:38

Koning Donald en Tsaar Vladimir II is een kort sprookje. Veel plezier ermee :D

In Florian is het tijd om te zingen. Helene Fischer met Atemlos durch die Nacht of als compilatie in 14 verschillende uitvoeringen.

Marko
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Johan Deklippel » zondag 12 maart 2017 14:04

Fantastisch verhaal. Bijna dagelijks kom ik kijken of er een nieuw hoofdstuk is toegevoegd. Love this story between flo and Alex xxx

Johan Deklippel
Ontvangen Bedankjes: 4 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Malu » donderdag 16 maart 2017 22:34

Ook ik volg nog altijd je verhaal! Ik verheug mij iedere keer weer op een nieuw deel. Ik had niet verwacht dat Lex zou vertellen dat hij MET Flo had geslapen. Ben benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben voor hen samen en hoe de rest gaat reageren wanneer zij het zullen weten!

Malu
Heeft Bedankt: 57 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Peter » zondag 19 maart 2017 19:06

Na een zeer mooi en gedetailleerd stuk over de liefde tussen die twee heb je het toch weer voor elkaar gekregen om ze tijdelijk (hopelijk :)) met ruzie uit elkaar te krijgen. Het blijft een heerlijk verhaal om te lezen. Bedankt hiervoor.

Peter
Heeft Bedankt: 36 keer
Ontvangen Bedankjes: 1 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Marko » maandag 20 maart 2017 22:20

Hallo Johan, Malu, Peter,

Vooralsnog blijft het bij één of twee afleveringen per week. Waarom Alex ineens open is, komt vanzelf langs en of ze nu tijdelijk of definitief uit elkaar zijn, blijft tot het einde een open vraag. In elk geval bedankt voor de reacties.

Marko
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Erik64 » vrijdag 14 april 2017 15:33

Hoi Marko,

Wat een super mooi verhaal.
Afgelopen week begonnen met lezen van Florian. Soms halve nachten doorgelezen waardoor ik met kleine oogjes op t werk verscheen.
Ik wil je met dit berichtje bedanken en kan bijna niet wachten op je volgende deel.

Groet Erik.

Erik64
Heeft Bedankt: 29 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Marko » woensdag 26 april 2017 14:27

Bedankt, toch goed om te weten, dat ik mensen van hun slaap afhoud :D

Met een vakantie en een reeks bijzondere dagen - Koningsdag, Dag van de Arbeid, Dodenherdenking, Bevrijdingsdag, Songfestival, Moederdag - in aantocht, komt het volgende deel over ongeveer drie weken.

Marko

Plaats een reactie

Vorige
Volgende

Terug naar Reacties