Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Forumindex  • Verhalen, gedichten en andere teksten  • Reacties

Registreren

Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Reacties op Marko's verhalen

De auteurs lezen graag je mening over hun bijdragen!

Plaats een reactie

Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Thomas » vrijdag 24 juni 2016 23:27

Hoi Marko,
Ik had het niet verwacht, na zo veel weken/maanden nog weten op welk punt het verhaal van Florian was aangeland. Maar het viel me niet tegen. Ik zat er zo weer in.
Bedankt voor het schrijven van deze vervolgdelen. Ik blijf het een mooi verhaal vinden en ga het zeker wekelijks weer volgen.
Fijn dat je er weer mee verder gaat.
Thomas.

Thomas
Heeft Bedankt: 73 keer
Ontvangen Bedankjes: 15 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Marko » dinsdag 28 juni 2016 07:45

Dank je ... alleen lukt het wekelijks momenteel totaal niet. Ik heb ongeveer twintig afleveringen op voorraad en ben nog totaal ontevreden over de kwaliteit. Wanneer de eerstvolgende aflevering online komt, zal dat ongeveer versie honderdvijftig zijn. Afgezien daarvan heb ik momenteel genoeg andere dingen te doen. Werk, man, vakantiehuis, onze 'zonen' - alles en iedereen wil tijd en aandacht. Komt vanzelf weer goed. Als een dag nu dertig uur zou hebben ...

Marko
Heeft Bedankt: 139 keer
Ontvangen Bedankjes: 934 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Thomas » dinsdag 28 juni 2016 20:35

Een dag houdt op na 24 uur.
Daar moeten we het mee doen.
Net las ik nog dat de mens geluk en gezondheid haalt uit positieve energie. En die krijg je weer uit de dingen die je doet omdat ze je voldoening geven, niet omdat ze van jezelf of (nog erger) van een ander moeten.

Marko, maak tijd voor het schrijven als je het leuk vindt. En laat het liggen als je leukere dingen te doen hebt.
Daar zullen wij het mee moeten doen. Al was het alleen maar om jou je geluk te gunnen.

Daar heb ik wel wat geduld voor over.
Thomas.

Thomas
Ontvangen Bedankjes: 15 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Marko » woensdag 29 juni 2016 22:32

Met die positieve energie gaat het wel goed, maak je geen zorgen. Ik heb net de laatste hoodstukken van 'Over de Grens' (duits, tweede versie) weggestuurd om ze te laten nakijken en gladstrijken. Als ik de meters tekst terugkrijg, hoef ik er bijna niets meer aan te doen, eigenlijk alleen nog een vinkje achter dat project zetten.

Florian - dit verhaal heeft een eigen ritme, een eigen toon en voor het schrijven zet ik een knop om, roep een bepaalde stemming op en dan rolt de tekst zo uit mijn vingers. Dat gaat prima, totdat het echte leven het verhaal binnensluipt. Daarom moet ik nog een keer met het strijkijzer eroverheen, alles gladstrijken en zo'n sfeer meegeven, dat jij als lezer de draad zo kunt oppakken. Komt vanzelf goed. :p

Marko
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Jeronimo111 » zaterdag 24 september 2016 06:45

Waarom gaat het niet meer verder of ben ik niet meer geregistreerd dat zou ik wel jammer vinden ik zie al maanden geen vervolg meer ????
Jeronimo111

Jeronimo111
Heeft Bedankt: 81 keer
Ontvangen Bedankjes: 2 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Daan » zaterdag 24 september 2016 15:53

Jeronimo111 schreef:Waarom gaat het niet meer verder of ben ik niet meer geregistreerd dat zou ik wel jammer vinden ik zie al maanden geen vervolg meer ????
Jeronimo111

Ligt niet aan jou Jeronimo, het verhaal ligt stil, jammer, maar hopenlijk gaat Marko gauw weer verder.
Ik wil ook graag weten hoe het verder gaat

Daan
Heeft Bedankt: 9 keer
Ontvangen Bedankjes: 4 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Marko » zaterdag 01 oktober 2016 19:56

Sorry mensen, ik wil zelf ook verder en boetseer momenteel aan versie zoveel van de volgende delen. De eerdere versies heb ik weggegooid, omdat ik bij het teruglezen iets miste. We komen er wel ;-)

Wel of niet geregistreerd - dat is een ander probleem. Wie een emailadres van gmail, hotmail, yahoo heeft opgegeven, kan berichten mislopen omdat Google, Microsoft, Yahoo en nog twee grote internetbedrijven sinds maart dit jaar mails blokkeren, die vanaf een andere server komen, dan waar het mailadres thuishoort. Dit is een poging om internetcriminaliteit tegen te gaan met ongelukkige bijwerkingen. Om het duidelijker te maken: het mailadres van deze site loopt bij Yahoo-UK, maar de site draait op servers van Strato in Berlijn en daar vandaan worden de automatische mails verstuurd.

Update 11 okt: voor de site wordt nu een zonnet-mailadres gebruikt. Dat zorgt er in elk geval, dat minder mails in de eeuwige mist verdwijnen.

Marko
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Marc074 » donderdag 13 oktober 2016 18:20

vandaag een enorme verrassing in mijn Gmail inbox! bedankt voor het vervolg Marko

Marc074
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Malu » vrijdag 21 oktober 2016 23:50

Wat kun jij prachtige, mooie en gevoelige verhalen schrijven. Ik kan goed de emotie svoelen van de personages in het verhaal. Super! Ik blijf je verhalen volgen en lezen.

Groeten Malu (blush)

Malu
Heeft Bedankt: 57 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Marko » woensdag 02 november 2016 16:16

Hallo Malu,

Dit verhaal is net als wijn - het moest rijpen :)

Goed, aflevering 221 oftewel het einde van hoofdstuk 52. Het goede nieuws: ik ben zelf toe aan hoofdstuk 59, dus de afleveringen komen weer regelmatig online.

Bij het teruglezen en corrigeren had ik de radio aan en het volgende liedje past goed op dit punt in het verhaal: Andreas Bourani - Auf anderen Wegen (De link brengt je naar de Youtube/Vevo-video van dit nummer)

Marko

Plaats een reactie

Vorige
Volgende

Terug naar Reacties