Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Forumindex  • Verhalen, gedichten en andere teksten  • Reacties

Registreren

Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Reacties op Marko's verhalen

De auteurs lezen graag je mening over hun bijdragen!

Plaats een reactie

Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Marko » zondag 08 november 2015 21:56

Dan bedank ik je ook weer eens (ook voor je reacties elders).

Ik mis zelf de afstand om te weten hoe alles overkomt en daarom is je oordeel meer dan welkom.

Het verhaal zit momenteel in een overgang. Alex houdt van Florian, Florian houdt van Alex, maar voor een functionerende relatie met perspectief zijn er nog een paar obstakels op te ruimen...

ik kan je helaas geen regelmatig ritme beloven. Naast 'Florian' heb ik nog meer projecten lopen. Onze vakantie in september heb ik gebruikt om los te komen van het begeleiden van een intens verhaal, waarin de hoofdpersoon zijn leven op de rij krijgt na een abrupt einde van een langdurige relatie. Naar verwachting zal dit in het voorjaar van 2016 als boek verschijnen. Verder wordt 'Über die Grenze' tekstueel bijgespijkerd en als dat afgerond is, wordt het tijd om de Nederlandse versie aan te passen. Er zijn een paar dingen, die absoluut verbeterd moeten worden in dat verhaal. Voor de rest ... schrijf ik af en toe teksten, die spontaan opkomen en geen apart verhaal waard zijn.

Is er trouwens belangstelling voor 'Florian' als E-boek?

Marko
Heeft Bedankt: 139 keer
Ontvangen Bedankjes: 934 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Thomas » maandag 09 november 2015 16:26

Marko,
Ik waardeer je enorm en daarom heb ik wel enig geduld.
Neem de tijd om er een goed verhaal van te maken. Dat is beter dan elke week wat willen produceren, zonder dat je er echt achter staat. Maar ja, dat weet jij al lang.

Wat ik in mijn reactie vergeten was te vertellen dat ik geraakt werd door de diepgang in de emoties en het feit dat jij de creativiteit hebt om deze zo verschillende en soms zo onverwachte emoties in je op te laten komen en op papier te zetten. Ook valt me op dat de verschillende personen zo heel verschillend denken, maar in het verhaal toch zo mooi een eenheid vormen. Het past voor mij als lezer ontzettend goed in elkaar. Misschien dat je hierdoor wat duidelijker "ziet" wat je zo mooi geschreven hebt.

Groeten, Thomas.

Thomas
Heeft Bedankt: 73 keer
Ontvangen Bedankjes: 15 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Daan » zondag 13 december 2015 10:37

Ja Marko, ik zou graag zien dat Florian als ebook beschikbaar komt

Daan
Heeft Bedankt: 9 keer
Ontvangen Bedankjes: 4 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Marko » maandag 21 december 2015 23:59

E-boek: ik heb een correctie-aanbod gekregen, zodat het verhaal nog vloeiender wordt. (Vanwege de drukkosten zal dit verhaal nooit op papier verschijnen. Verkoopprijs zou rond de 45 euro uitkomen. Dan is digitaal veel aantrekkelijker.)

Thomas schreef:... en het feit dat jij de creativiteit hebt om deze zo verschillende en soms zo onverwachte emoties in je op te laten komen en op papier te zetten.
Schrijven is soms net als acteren. Meestal hoef ik een emotie alleen aan te roepen om in de modus te komen.
Contacten met andere generaties helpen ook om de goede toon of de goede invalshoek te vinden. Nu nog de rust en de tijd ... :p

Marko
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Xf3 » zondag 24 januari 2016 08:47

Hallo marko, ja is het antwoord op de vraag of er interesse is. Voor een eboek uigave. Is het er al en waar kan ik het evt downloaden? Groet xf3

Xf3
Ontvangen Bedankjes: 1 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Marko » vrijdag 29 januari 2016 19:51

Ik heb eindelijk weer mijn hoofd genoeg vrij om de rest van het verhaal af te schrijven, al moet het tempo nog omhoog - ik wil weer terug naar 1000 woorden per dag. Zodra ik weer voorraad heb, komen er nieuwe afleveringen eerst hier. De E-boek-uitgave volgt vermoedelijk dit najaar.

Marko
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Michielvw » zondag 31 januari 2016 10:15

Hi Marko, ik kan niet wachten op het vervolg. Kijk dagelijks even of er weer een deel bij is gekomen. Wat een fijne serie is dit! Succes met schrijven! Grtz Michiel

Michielvw
Heeft Bedankt: 84 keer
Ontvangen Bedankjes: 2 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Marko » woensdag 10 februari 2016 15:50

Thomas bij de buurman schreef:Jammer trouwens dat je niet meer aan het publiceren van je eigen verhaal toe komt.
Maar ja, that's life zullen we maar zeggen.
Ja, jongens, momenteel hang ik gewoon op mijn vaste punt vast. Bij elk verhaal heb ik op tweederde een pauze nodig - anderen hebben dat met het laatste hoofdstuk. Deze keer is het erger dan anders, het gewone leven wil ook geleefd worden. Al lukt het niet om elke dag veel te schrijven, gestaag groeit de voorraad weer aan.

Marko
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Thomas » woensdag 24 februari 2016 22:24

Kwaliteit gaat voor snelheid, Marko, ik wacht rustig af. Nou ja, rustig is wat te veel gezegd, maar het wachten lukt nog :)
Groeten, Thomas.

Thomas
Heeft Bedankt: 73 keer
Ontvangen Bedankjes: 15 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Marko » dinsdag 22 maart 2016 17:31

Het gaat weer verder. Voorlopig met ongeveer 1 aflevering per week, totdat de voorraad groot genoeg is om nog wat vaker iets te plaatsen. En rond mijn vakanties, deze keer eind mei-begin juni, een korte pauze.

Marko

Plaats een reactie

Vorige
Volgende

Terug naar Reacties