Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Forumindex  • Verhalen, gedichten en andere teksten  • Reacties

Registreren

Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Reacties op Marko's verhalen

op verhalen en wat je nog meer bezighoudt

Plaats een reactie

Bericht Re: Reacties Marko's lange verhalen door Thomas » woensdag 22 oktober 2014 10:33

He Marko,
Blij dat je er weer bent. Na Florian hoofdstuk 91 was het even alsof ik in de file stilstond... zo lang je nog rijdt, heb je wel een idee van de tijd, maar als je stil staat, duurt het oneindig...
Gelukkig is de vaart er weer goed in gekomen. Ik geniet opnieuw, maar maak me wel zorgen om die ingewikkelde verhoudingen... komt het ooit nog goed tussen Florian en Alex? of moeten we maar hopen op een relatie met Jens? Ik weet het niet. Gevoelsmatig denk ik dat dat er niet in zit. Het is me te oppervlakkig nog, terwijl de gevoelens voor Alex wel heel diep zitten. En ook Alex heeft het er moeilijk mee... dat stralen al zijn reacties wel uit. Afwachten dus, want het verhaal laat daarover nog niks los.

Wel knap, Marko, om dat zo te kunnen schrijven. Ik blijf het op de voet volgen.

Bedankt voor deze mooie delen.
Thomas.

Thomas
Heeft Bedankt: 4 keer
Ontvangen Bedankjes: 18 keer
Bericht Re: Reacties Marko's lange verhalen door Marko » woensdag 22 oktober 2014 16:42

Bert schreef:tom verliefd???? De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
(nod) Tom is op zijn manier verliefd.

Thomas schreef:Blij dat je er weer bent. Na Florian hoofdstuk deel 91 was het even alsof ik in de file stilstond... zo lang je nog rijdt, heb je wel een idee van de tijd, maar als je stil staat, duurt het oneindig...
Gelukkig is de vaart er weer goed in gekomen. Ik geniet opnieuw, maar maak me wel zorgen om die ingewikkelde verhoudingen... komt het ooit nog goed tussen Florian en Alex? of moeten we maar hopen op een relatie met Jens? Ik weet het niet. Gevoelsmatig denk ik dat dat er niet in zit. Het is me te oppervlakkig nog, terwijl de gevoelens voor Alex wel heel diep zitten. En ook Alex heeft het er moeilijk mee... dat stralen al zijn reacties wel uit. Afwachten dus, want het verhaal laat daarover nog niks los.
Het deel van vandaag speelt in de file, je vergelijking is erg toepasselijk.
De verhoudingen zijn ingewikkeld. Florian en Alex zitten sowieso de rest van hun leven aan elkaar vast omdat ze allebei halfbroers van Tim en Emma zijn. Inderdaad afwachten of de twee erin slagen een manier te vinden om met elkaar om te gaan ...

Marko
Heeft Bedankt: 149 keer
Ontvangen Bedankjes: 63 keer
Bericht Re: Reacties Marko's lange verhalen door Thomas » maandag 27 oktober 2014 21:53

Hey Marko,

Ja, grappig dat er opeens een verhaal in de file ontstaat. Ik schrok even van de veranderde stijl en ik werd even heen en weer geworpen tussen de gedachte dat deze delen voor het verhaal best belangrijk zullen zijn, en mijn vurig verlangen om zo snel mogelijk te weten hoe het met Florian, Alex en Jens verder gaat. Maar blijkbaar moet ik geduld hebben en het over me heen laten komen.
Ik vind het knap dat je op deze manier, zonder verf zo mooi kunt schilderen. De verhalen die Alex in zijn zwarte schrijfblok schrijft, zijn een kunststuk van kleuren met woorden. De gebeurtenissen vallen als een wolk om me heen en het lijkt of ik met meerdere zintuigen voel wat er zich op die bladzijden van dat schrijfblok afspeelt. Dat maakt dat ik blijf lezen, benieuwd naar de betekenis van deze schilderijtjes voor het verhaal van Florian.

Marko, bedankt.
Thomas.

Thomas
Bericht Re: Reacties Marko's lange verhalen door Marko » dinsdag 28 oktober 2014 23:24

Graag gedaan.

Deze delen zijn inderdaad een aanwijzing hoe het met Florian, Alex en Jens verder gaat. Schilderen zonder verf? Dat zal het baldadige in mij zijn. Ik vind het leuk om een beetje te ontregelen, bij verhalen te spelen met de verwachtingen van de lezers zonder te ontsporen. Als jij er terwijl je leest middenin zit, dan is dit experiment geslaagd en hoop ik, dat je de volgende delen ook waardeert.

;)

Marko
Bericht Re: Reacties Marko's lange verhalen door Marko » dinsdag 09 december 2014 22:09

In aflevering 118 van woensdag 10 december komen twee muziektitels langs. Hier de links naar de muziek:
Liedje 1
Liedje 2

(wasntme) :x

Aanvulling: Liedje 3

Marko
Bericht Re: Reacties Marko's lange verhalen door Xf3 » maandag 05 januari 2015 16:34

Hallo marko ik vind het een leuk verhaal en ben benieuwd hoe het afloop.Dus niet stoppen maar voor wat mij betreft fijn doorgaan. gr xf3

Xf3
Ontvangen Bedankjes: 1 keer
Bericht Re: Reacties Marko's lange verhalen door Marko » maandag 05 januari 2015 20:25

Dank je, altijd fijn om van iemand anders een reactie te lezen.

Het gaat zeker door en ik kan momenteel niet eens voorspellen wanneer het ongeveer klaar is.

Marko
Bericht Re: Reacties Marko's lange verhalen door Grensgeval » zaterdag 24 januari 2015 00:01

Zo dat was een heftige kering in het verhaal
Ik was er toch van uit gegan dat flori eerlijk was geweest tegen Jens
Maar blijkbaar niet
Ik hoop dat alles weer goed komt maar ik heb er wel een beetje een hard hoofd in
Maar een goed gesprek kan soms wonderen verrichten
Eerst maar even alles laten bezinken

Grensgeval
Heeft Bedankt: 82 keer
Ontvangen Bedankjes: 5 keer
Bericht Re: Reacties Marko's lange verhalen door Marko » zaterdag 24 januari 2015 06:33

De leugen is alweer een tijdje geleden ...
Florian 106 schreef:„Oh ... op een feest bij Tom ... ik was een beetje aangeschoten en hij stond achter de bar,” vermengt Florian feiten en fantasie, „We hebben gepraat, gedanst, geknuffeld en ... nou ja ...”

;)

Het dilemma: zou jij je nieuwe vriend vertellen, dat je seks hebt gehad met iemand, die bij jou in huis woont? Of hoe zou jij reageren als je zou weten, dat je nieuwe vriend met een van zijn huisgenoten naar bed is geweest?

Marko
Bericht Re: Reacties Marko's lange verhalen door Thomas » maandag 02 februari 2015 17:14

Hoi Marko,
Ik heb je tempo niet helemaal bij kunnen houden en ben nu tot een met 139 gekomen en krijg een onbedwingbare behoefte om je nog een keer te laten weten dat ik me zo ontzettend amuseer met de onverwachte manier waarop je Florian en de anderen hun doorgaans gewone dagelijkse dingen laat beleven. Vooral de fantasie die in de conversaties soms op de meest onverwachte momenten opduikt, vind ik geweldig om te lezen. Ik ga binnenkort een weekje op vakantie, maar je "boek" gaat mee, zodat ik weer een beetje in kan halen wat ik achterop geraakt ben.
Ik blijf echt nieuwsgierig naar het vervolg. Op dit moment kan het weer alle kanten op. Geweldig hoe je dat voor elkaar krijgt. Bedankt voor de lol die je me bezorgt.
Groeten, Thomas.

Thomas

Plaats een reactie

Vorige
Volgende

Terug naar Reacties