Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Forumindex  • Verhalen, gedichten en andere teksten  • Reacties

Registreren

Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Reacties op Marko's verhalen

op verhalen en wat je nog meer bezighoudt

Plaats een reactie

Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Thomas » woensdag 31 januari 2018 18:34

Marko, nogmaals dank !
Thomas.

Thomas
Heeft Bedankt: 4 keer
Ontvangen Bedankjes: 18 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Marko » maandag 05 februari 2018 10:13

Immer gerne ;)

Voor wie meer wil lezen, heb ik rondgekeken in het doe-het-zelf-segment naar titels met een gay-inhoud. Na zo'n 2500 titels, gesorteerd op het aantal verkopen, vond ik het goed, want de tweede helft van het aanbod begon er obscuur uit te zien. Wat misschien de moeite waard is, staat hier vermeld: Overzicht andere boeken (klik) en je kunt het onderwerp zelf aanvullen met titels, die jij goed vindt.

En toen kwam er een vraag binnen, of het toch niet mogelijk is Florian als gedrukt boek uit te geven. Ik heb er serieus naar gekeken en ben vrolijk tegen de beperkingen van de drukkerij aangelopen. Afhankelijk van de gebruikte omslag en papiersoort mag een boek maximaal 176 tot 512 bladzijden hebben. Daarom wordt het een driedeler. Formaat 17 bij 24 centimeter met in totaal 1152 bladzijden, 10 centimeter dik en 2,2 kilo zwaar. Gegeven de hoge prijzen - het boek wordt alleen gedrukt als iemand het bestelt - doe ik de verkoop zelf. Dan zijn de drie delen namelijk goedkoper, 60 euro plus verzendkosten. In de winkel zou het pakket op 90 euro uitkomen. De verzendkosten verschillen, tussen de 5 en 10 euro.
Wie dit wil, stuur een mail :)

Marko
Heeft Bedankt: 149 keer
Ontvangen Bedankjes: 50 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Marko » donderdag 17 mei 2018 21:11

JCAM49 meldt over 'Over De Grens'
1 Voordelige koop
2 Matige kwaliteit
Er staan veel taalkundige fouten in en er zit geen spanning in.
Ik was blij dat ik het uit had.

Dit was op 7 maart 2018, nu pas gezien en eerlijk gezegd begrijp ik het niet. Als je vindt, dat er geen spanning in zit, dan lees je toch niet verder? Taalkundige fouten hangt van de versie af, waarbij sommige fouten overigens bewust er zo in staan. En het oordeel 'voordelige koop / matige kwaliteit' komt op mij als een tegenstelling over. Meestal zeg je 'voordelige koop' als iets veel beter is dan je op basis van de prijs had verwacht. Kortom: wat moet je hiermee? Ik weet het niet.

Marko
Heeft Bedankt: 149 keer
Ontvangen Bedankjes: 50 keer
Bericht Re: Reacties op Marko's verhalen door Adrie » woensdag 30 mei 2018 21:47

Na het kopen van e boek Florian er nogmaals van genoten.

Bedankt Marko voor je fijne verhalen.

Groet Adrie.

Adrie
Heeft Bedankt: 4 keer
Ontvangen Bedankjes: 1 keer

Plaats een reactie

Vorige

Terug naar Reacties