Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Forumindex  • Verhalen, gedichten en andere teksten  • Vrouw - Vrouw

Registreren

Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Drie is teveel.

Algemeen

Plaats een reactie

Bericht Drie is teveel. door Leny1953 » dinsdag 11 november 2014 12:37

Het zou zo maar weer kunnen gebeuren, als zij haar zo maar weer zou tegenkomen. Maar de boog van Amor stak daar een grote pijl voor, wachtende om afgeschoten te worden.
Het was niet bestemd voor beiden, voor Nina zeker niet en in het geval van Denise had het lot andere plannen. Maar die momenten die zij samen deelden waren het noodlot wel waard toch? Hoe kon zij Denise ooit vergeten met haar lange blonde haren, slanke lichaam, die prachtige kleine volle borsten die altijd zo verleidelijk keken naar Nina als zij haar tepels hard zag worden in het zwembad of in de sauna, het ultieme vrouwenlichaam dat zij zo lief had.

Hoe begon het ook alweer? O ja, Nina vertelde Denise in vertrouwen en als een goede vriendin, dat zij lesbisch was en gevoelens voor haar had, maar er niets mee kon omdat zij netjes getrouwd was en Nina mocht haar man erg graag. Zij waren al heel lang goede vrienden: ”al jaren” en al wisten zij beiden van haar “anders” zijn, niemand die het verder wist. Nina was gewoon de dolle gezellige vrijgezelle meid met een mooie carrière die verder wilde doorgaan dan alleen een bureaustoel. Zij wilde de wereld. En kreeg de wereld, maar niet zoals zij gehoopt had, samen met Denise.
De eerste keer dat zij haar vertelde dat zij ontzettend van haar hield waren zij alleen, manlief was op zakenreis en Nina zou drie dagen bij Denise blijven plakken voor de gezelligheid en het niet alleen zijn. Grote en dolle plannen hadden zij ingepland voor die dagen en haar man Bob vond alles best, zoals gewoonlijk, vertrouwen was een groot goed in hun relatie. Nina zou de laatste zijn die hier tussen zou gaan zitten. Dacht zij. Het liep allemaal anders, heel anders dan zij ooit in haar wildste dromen zou kunnen vermoeden. Nina wist dat Denise haar altijd plaagde met haar grote borsten, stevige dikke tieten die haar een hand vol konden bezorgen als Denise ze ooit in je handen zou nemen, daar droomde zij al zo lang van. Nina’s korte zwarte haren die zij gewoon uit gemakzucht kort hield, haar gezond getrainde sportschoollichaam, zij was er trots op en hoopte in stilte dat Denise dit ook zou zijn.

De eerste dag had Nina zich al voorgenomen om het Denise te vertellen, voordat zij drie dagen van spanningen zouden krijgen, dan kon Nina in ieder geval direct weer naar huis en verzinnen wat verder te doen met een goede vriendschap die zij beslist niet kwijt wilde, maar als zij haar zou vertellen dat zij van Denise hield zou de steen zeker een andere kant oprollen. Dacht zij toen althans.
Zij zaten op de bank, heerlijk voeten onder de kont, glaasje wijn in de hand en keuvelen over van alles en nog wat gooide Nina het er ineens tussendoor: “Ik hou van je Denise!”
Denise keek met je lange prachtige wimpers onder je glas vandaan recht in haar ogen en zonder te knipperen zag Nina een glimlach en voelde de woorden naar binnen zuigen: “Ik ook van jou.”
Zij zette haar glas wijn neer en pakte Nina’s glas uit haar hand, trok Nina naar zich toe en zocht haar lippen. Enigszins geschrokken door het initiatief aan de kant van Denise liet zij zich leiden door Denise en voelde haar tong langs de spiewitte tanden van Nina gaan, zij zoog haar naar binnen, als een dier die eeuwig honger had naar meer. Het kussen werden heviger en de lichamen vonden zich een weg om elkaar heen, de rok van Denise trok Nina op en met haar andere hand voelde zij aan haar BH sluiting, die zij als ervaren damesverleidster zo los had. Het verbaasde Nina alleen een beetje dat zij ook de weg zo goed wist als hetero. Heel traag en liefdevol liet zij een zacht gekreun horen, alsof ze het haast niet durfde, maar het spanningsveld van liefde en genot was al begonnen. Zij waren al begonnen om hun beider levens danig in een puinhoop te veranderen. Maar wie denkt daaraan als je geniet van je liefde?

Binnen de kortste keren waren zij beiden naakt, zonder een woord te zeggen, gewoon genieten van elkaars lichaam, elke centimeter kussend en strelend en voelend, alsof alles nieuw was voor beiden.
“Zullen we naar de slaapkamer gaan?” vroeg Denise zacht. Nina knikte alleen en volgde haar.
Boven aangekomen was het alleen maar het bed dat zij zagen, nog amper tijd om een lampje aan te doen en het feest was begonnen. Iets waar Nina al jaren van droomde kwam uit, zij had haar, zij bezat haar, zij nam haar, kuste haar, streelde haar, likte en zoog aan de harde tepels.
“Lief, wat ben je mooi,” fluisterde Nina haar in het oor.
“Je hebt me toch wel vaker naakt gezien?” vroeg zij verbaasd.
“Toen durfde ik nooit te kijken, bang dat jij doorhad wat ik voor jou voelde.”

En zij drukte haar lippen tegen de hare en haar tong slokte zij op, geen praten meer, alleen elkaar liefhebben.
Het zweet van haar lichaam likkende, haar vingers beroeren, haar lange blonde haren als een waaier over het kussen gespreid rolde Nina boven op Denise, drukte haar benen uiteen en schoof langzaam naar beneden en liet haar tong de rest van het heerlijke werk doen. Haar handen duwde het hoofd langzaam mee, ook zij wist de weg realiseerde Nina zich ineens.
Haar vingers zochten zich een weg naar haar liefdesgrot, die nu alleen van Nina was. Zij voelde de ontspanning van haar spieren en haar gekreun werd heviger, Nina trok zichzelf omhoog en terwijl ik haar vingers hun werk liet doen ging zij langzaam draaiend met haar lichaam weer bovenop Denise liggen en met haar knie op het ritme van beiden tegen haar hand stoten. Zij kreunde nog harder en haar lichaam draaide zich onder Nina. Zij genoten als twee geliefden die elkaar voor het eerst ontdekten.
Toen zij beiden zo heftig en intens de liefde bedreven alsof ze nimmer meer tot een hoogtepunt zouden komen hield Denise ineens stil.
“Wat is er?” Nina schrok van de reactie die Denise deed kijken naar de slaapkamerdeur.
“Ik dacht dat ik de voordeur hoorde,” antwoordde Denise.

Dat kon niet want haar man zat in Antwerpen en zou drie dagen bij een conferentie zitten. Het zou toch niet gebeuren dat hij ineens voor het bed stond.
“Ik hoor echt niets, misschien de buren?” Het waren vast de zenuwen die optraden.
“Ja, dat zal wel” en tegelijk ging zij weer over in de aanval, met een diepe zucht liet zij zich gaan, alle remmen los van beiden. Het zou de spanning zijn. Maar diep in zichzelf kijkende hadden beiden zelfs op dit moment maling aan het feit als Bob voor het bed zou staan, zo intens waren zij bezig elkaar te ontdekken.
Nina had in jaren niet zo genoten van een vrouw zoals Denise, haar liefde, haar hart, haar eeuwige droom.
Nadat zij even rust namen, draaide zij zich om naar Nina en keek haar streng aan.
“Is er iets?”
“Weet je wat dit betekent?”
“Ja, eigenlijk nee, eerlijk gezegd, ik weet het niet. En nou?”

“Ja, jij bent vrijgezel, maar ik heb een man die ook af en toe zijn eitjes wil laten zwemmen!”
“Há. Lekker klinisch klinkt dat weer, maar inderdaad, ben je biseksueel of heb je altijd al gevoelens voor vrouwen gehad?”
Nina was nieuwsgierig naar haar antwoord omdat zij het er eigenlijk nooit over hadden gehad.
“Nee, altijd lesbisch geweest, maar thuis was dit onbespreekbaar, vandaar dat ik met mijn eerste vriendje maar getrouwd ben, dan had ik in ieder geval de ruimte voor mezelf om daar aan te wennen. Wat moest ik anders, trouwens jij bent echt de eerste vrouw waar ik ontzettend veel om geef, ik zou niet zonder jou kunnen, geen dag!” En zij kuste haar hartstochtelijk.

Ja, wat moest zij anders. Zij had een lieve man, die alles goed vond wat zij deed, waar zij alles bij mocht, die vreselijk gek op haar was en haar volledig vertrouwde met een hartsvriendin die al jaren over de vloer bij hen kwam. Hoe kun je iemand zoals die lieverd nou zo besodemieteren?
Maar Nina voelde zich geen moment schuldig toen zij met zijn vrouw lag te vrijen.
“Zal ik het Bob vertellen?”
“O ja dan breekt de hel los!”
“Of hij laat het zo om zijn gezicht te redden?”
“Denk je?”
“Nou ik denk dat we beter open kaart kunnen spelen, de pleuris breekt toch al uit in mijn familie, laat staan in de zijne. Die mensen zijn zwaar Rooms Katholiek, daar hoef ik met dit verhaal niet aan te komen, dat mag Bob ze gaan vertellen.”
Haar woorden waren resoluut, alsof ze eindelijk voor zichzelf een keuze had gemaakt. Dat Nina die keuze eindelijk opengebroken had kwam niet eens in haar op, zij was dolgelukkig. De liefde was wederzijds en wat kon ons verder nog gebeuren dan?
De drie dagen samen lagen ze meer in bed dan ernaast of even in de douche en hup weer het bed in, ze aten, dronken, hadden geen tijd om te praten, ja soms om even adem te halen, een sigaretje te roken, iets te drinken en dan weer heerlijk verder vrijen. Wat was het leven een lot uit de loterij.

Of: Wat was hun leven een grote leugen.
Wat te doen na de drie dagen als Bob weer binnenkwam? Wat te vertellen van de plannen die geen van allen doorgaan hadden gevonden, geen museumbezoek, geen kleding gekocht, geen boodschap in huis, gewoon drie dagen feest gevierd in bed, elkaar ontdekt. Elke plek was bezaaid met de lippen van Nina en elke afdruk van Nina’s tong liet een spoor op dit mooie blanke lichaam na en zij genoot elke seconde dat zij aan haar zat. Het was wederzijds.
“Heb je nog nooit met een vrouw gekust, of zelfs maar het bed gedeeld?”
“Nee, wel hele fantasieën, stiekem boeken over lesbische liefde gelezen, films gehuurd via de kabel, maar zelf, nee, jij bent mijn eerste en hopelijk enige vrouw die ik mijn lichaam schenk. Ik heb nog nooit zoveel orgasme’s gehad dan bij jou. Als ik mezelf masturbeerde was dit nooit zo lekker als dat jij mij liet voelen. Wat een genot, ik tril nog helemaal na.”
En zij kuste Nina weer vol op de mond.

Was het nog niet opgelost met Bob, of hoe zij dit aan zouden pakken. Bob zelf was een zeer kalme man, liet je altijd uitpraten, Nina had hem nooit ofte nimmer boos of geagiteerd gezien, dus hoopte beiden eigenlijk allebei op een goed en volwassen gesprek.
Bij de derde dag was het toch wel tijd om even de slaapkamer netjes te maken, de boel op te ruimen, eindelijk weer in de kleren en samen heerlijk onder de douche. Toen zij elkaar aankeken wisten ze gewoon dat dit een laatst moment van samenzijn was. Want binnen 3 uur zou Bob thuiskomen, hij had al gebeld dat hij onderweg was en hoopte op een heerlijk diner. Dat was dus pech, alle winkels dicht en niets in huis, behalve twee harten die alleen voor elkaar klopten.
Nina stapte als eerste uit de douche, droogde zichzelf af en wachtte op Denise die achter haar aankwam, begon haar rug droog te maken met de handdoek en streelde haar met haar lippen langs haar nek.
“Schei nou uit Nina,” lachte zij, “straks staat Bob voor de deur lopen wij er nog bij als twee naakte engelen.”
Het was voor het eerst in al die dagen dat zij Nina bij haar naam noemde. Zelfs tijdens haar orgasme’s was het “liefje, schatje ga door,” maar nooit haar eigen naam.
Nadat zij zich beiden aangekleed hadden gingen ze de keukenkasten eens controleren, was dus helemaal niets te vinden. Dat zou een chinees worden, of een pizza, of uit eten gaan.
“Ik ga het Bob vanavond nog vertellen en jij blijft bij mij!” besloot Denise ineens terwijl zij Nina recht in de ogen keek.
“Ja, is goed, ik ben niet bang, alleen dat het een grote jankpartij wordt of onze vriendschap een ontzettende deuk!”
“Ja, leuk nieuws is anders, maar ik ga geen komedie meer spelen, heb een leven lang nooit mezelf kunnen zijn, het leven is te kort om die komedie aan te houden. Hij vindt wel weer een ander toch?”

Zij keek Nina hoopvol aan, hoopvol in die zin dat zij haar gelijk zou moeten geven hierin. Nina knikte alleen maar. Dit soort boodschappen is altijd een drama voor iedere partij, pijnlijk. Het spreekwoord “drie is teveel” zou hier een ramp worden in wat ooit een lief gezin was. De leugen kwam altijd op de raarste manieren aan het licht, alleen wist nooit iemand wanneer.

©
leny kruis

Leny1953
Heeft Bedankt: 3 keer
Ontvangen Bedankjes: 21 keer

Plaats een reactie

Terug naar Vrouw - Vrouw