Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Forumindex  • Verhalen, gedichten en andere teksten  • Leny Kruis

Registreren

Verrassende verhalen, gedichten en andere teksten vanuit een gay perspectief

Keuze.

Plaats een reactie

Bericht Keuze. door Leny1953 » zondag 06 juli 2014 12:06

BORIS VALLEJO NAKED.jpg
BORIS VALLEJO NAKED.jpg (38.97 KiB) 941 keer bekeken
Als een dief in de nacht sluip ik naar het bed en voorzichtig laat ik mijn koude lichaam langs de jouwe glijden in de hoop dat ik je niet wakker maak. De duisternis omringt onze slaapkamer en ik zie jouw prachtige mooie gezicht met je ogen dicht en je lippen half uiteen, uitdagend haast. Als mijn oogleden en mijn pupillen beginnen al te reageren aan de donkerte om mij heen. Ik zie de contouren van jouw blonde haren die wild op je kussen verspreid liggen.
Jouw zachte gesnurk geeft mij een veilig gevoel. Ik wil je, ik mis je, ik wil je lichaam in mij, op mij, naast mij, gewoon bij mij. Maar je bent al zo lang niet meer van mij dat de pijn van verdriet mij meer snijd dan een mes in mijn ziel. Is zij dan zo bijzonder dat je de keuze al gemaakt hebt?

Is zij dan zo speciaal dat jij alles op het spel zet om mij te verlaten voor een vrouw die je nauwelijks kent? Wie is zij dan wel, die de competitie met jaren van liefde tussen ons aangaat? Al die vragen stel ik mijzelf wanneer ik heel voorzichtig mijn hoofd naast de jouw leg, een klein stukje kussen stelende van jou. Mag ik nog een beetje van je terughebben!
Mijn verdriet wil de overhand nemen, doch ik laat het niet toe. Die tijd is geweest. Jij was eerlijk om mij te vertellen dat je verliefd was geworden op een andere vrouw, jij was eerlijk en open en wil de tijd om jezelf weer in het reine met jouw eigen geest te laten komen. Ik laat je gaan, gewoon omdat ik je niet kwijt wil. Ik hou nog steeds van jou dat is de ellende juist. Had ik maar een hekel aan je, dan zou het eenvoudiger zijn, Doch toen jij het mij vertelde waren daar de tranen van verdriet, pijn, onmacht, jaloezie en zeker het feit dat ik een medestrijdster had om een en dezelfde liefde.

Dat zou ik op de sloffen moeten winnen. Maar de vraag was hoe? Zou ik je het huis uit moeten zetten? Een scheiding? Verliezen van een andere vrouw is erger dan je geliefde verliezen aan de dood. Dan weet je zeker dat je altijd winnaar bent in zoiets, maar hier was niet tegen aan te knokken, je boot dobberde steeds meer haar kant uit. Zelfs zover dat ik nu ook al mijn eigen gang ga en zelfs met andere vrouwen soms uitga. Dit is niet goed. Ik voel de tranen langzaam een spoor trekken vanuit mijn ooghoeken zo langs mijn wang naar het kussensloop. In je slaap voel ik jouw hand op mijn ene borst en langzaam masseer jij mij.

Ik laat je. Of slaap je niet! Het verwart mij en ik druk mijn lichaam in een opwelling tegen de jouwe aan, jij reageert snel en voordat ik het weet zij wij bezig de liefde te bedrijven op een passioneel intense manier, alsof het de eerste keer is dat wij elkaar ontdekken. Je mompelt mijn naam, het maakt mij intens gelukkig. Dit is toch geen droom? Maar ik voel jouw lichaam, ruik jouw zweet, voel je tong overal en nergens over mijn lichaam. Kreunend vallen wij van elkaar en zacht streel jij mijn haar.
“Ik heb een keuze gemaakt liefste", hoor ik jou zacht zeggen in het donker.
Voor ik wat kan zeggen druk jij een kussen op mijn gezicht.
De nacht begon en eindigt in de duisternis van het niemandsland dat ik betreed.

Leny1953
Heeft Bedankt: 3 keer
Ontvangen Bedankjes: 21 keer

Plaats een reactie

Terug naar Leny Kruis